استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکنون یک میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر نفت سفید مورد نیاز برای مناطق زلزله زده را تامین کرده است.
به گزارش خبرنگار به نقل از ایرنا، علیرضا رشیدیان بامداد پنجشنبه (١٧ فروردین ماه) گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان نه تنها در شهر مشهد برای تامین سوخت مشکلی ندارد بلکه در روز گذشته تاکنون یک میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر نفت سفید مورد نیاز برای مناطق زلزله زده را تامین کرده است.
وی افزود: جایگاه‎های عرضه سوخت هم با وجود ازدحام و صف های طولانی مشکل و کمبودی از نظر تامین بنزین مورد نیاز مردم ندارند.

زلزله ای به قدرت ٦ ریشتر، ساعت ١٠ و ٤٠ دقیقه صبح چهارشنبه در منطقه ای در فاصله ٢٤ کیلومتری شهر سفیدسنگ فریمان در ١٠٠ کیلومتری مشهد رخ داد که بر اثر آن یک نفر جان باخت و ٣٤ نفر از روستاییان منطقه مصدوم شدند.
بنا بر اعلام کانون لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه تا نیمه شب بیش از ١٠٠ پس لرزه داشت و در ساعت ٣٧ دقیقه بامداد پنجشنبه نیز پس لرزه ای با شدت ٥,٤ ریشتر رخ داد که موجب وحشت مردم شده و آنها را از خانه ها به بیرون کشاند.

شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه خراسان رضوی شامل نواحی مرکزی، قوچان، نیشابور، تربت جام، درگز، سرخس، فریمان و تایباد است شهرستانهای چناران، کلات، طرقبه و شاندیز، شهر فیروزه نیز زیر پوشش این منطقه هستند.