سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که صنعت نفت ایران با مدیریت مهندس زنگنه به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است گفت: وزارت نفت در دولت تدبیر و امید در بسیاری از حوزه‌ها از جمله گازرسانی روستایی، کارنامه درخشانی دارد.

به گزارش خبرنگار، محمد مهدی مفتح، نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که صنعت نفت به دلایل مختلف از جمله اقتصادی، صنعتی مهم برای کشور محسوب می‌شود، گفت: بیشتر درآمدهای کشور از طریق صنعت نفت تامین می‌شود، از این رو اگر بگوییم این صنعت، موتور محرک اقتصاد کشور است، گزاف نگفته‌ایم.

وی افزود: طی چهار سال گذشته، صنعت نفت ایران با مدیریت مهندس زنگنه در همه بخش‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته، رای اعتماد مجلس به وی نیز بیانگر این مطلب است که اکثریت نمایندگان با سیاست‌های وی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی موافق هستند.

مفتح با بیان این‌که وزارت نفت در دولت تدبیر و امید و در موضوع گازرسانی روستایی، کارنامه درخشانی دارد، تصریح کرد: در حوزه انتخابی بنده روستاهایی که دارای ۵ خانوار هستند نیز از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که این امر نشانگر تلاش‌های وزارت نفت در حوزه خدمت رسانی است.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این‌که زنگنه در دولت دوازدهم در میان سایر وزرا از جایگاه مطلوبی برخوردار است، تصریح کرد: با همکاری همه دستگاه‌های حاکمیتی و تلاش‌های وزارت نفت، می‌توانیم طی چهار سال آینده بار دیگر در بازارهای جهانی نفت، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.