گردهمایی انجمن ها و اتحادیه صنفی جایگاه‌داران سراسرکشور تحت عنوان «هم اندیشی جایگاه‌داران کشور» با موضوع تبادل نظر در باره مشکلات صنفی و بررسی راهکارهای موجود در همدان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، نشست هم اندیشی جایگاه‌داران کشور (پنجشنبه، هفتم دی‌ماه) در محل سالن همایش‌های هتل بین‌المللی باباطاهر شهر همدان با حضور نمایندگانی از مناطق سراسر کشور، مسئولان محلی، اداره کل راهداری و مدیریت و معاونان پخش منطقه همدان به میزبانی اتحادیه صنفی جایگاه‌داران استان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی رئیس اتحادیه جایگاه‌داران همدان آغاز و تقاضای مشارکت اتحادیه‌های کشوری این صنف و نظرخواهی از جایگاه‌داران در تصمیم‌های مرتبط وزارت نفت مطرح شد.

در این نشست امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان این‌که صرف نظر از میزان مقبولیت برند نزد جایگاه‌داران، باید به استقبال پویایی و تغییر در عرضه سوخت برویم، گفت: روال ثابت و یکنواخت ۹۰ ساله شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی چاره‌ای جز تحول ندارد و ادامه این روند، امکانپذیر نیست.

وی افزود: اگر خواهان توسعه و بهبود ارائه خدمات هستیم باید با تعامل و همکاری متقابل، صادقانه و به دور از سیاسی‌سازی خواسته‌های همه عوامل و بخش‌های دست درکار برای سوخت‌رسانی بهینه تلاش کنیم.

بر اساس این گزارش، همایش به مدت سه ساعت ادامه داشت و در پایان با انجام انتخابات صنفی به کار خود پایان داد.