وزیر نفت از تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی برای کنترل و مهار شرایط اضطراری و استمرار عملیات پالایش و تامین گاز کشور قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار، به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت صبح امروز (سه شنبه، ٢٦ بهمن ماه) در تماس تلفنی با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، از زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر کارکنان و متخصصان مجتمع عظیم گازی کشور در پی رخداد بارندگی سیل آسای روز گذشته در عسلویه که منجر به آب گرفتگی برخی از پالایشگاه های مجتمع شد، تشکر و قدردانی کرد.

مهندس زنگنه در پی این تماس تلفنی خطاب به کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: به دلیل بارش های بی سابقه و وقوع سیل در پایتخت گازی ایران خوشبختانه با تلاش و مجاهدت شما نیروهای پرتلاش، فراورش گاز پالایشگاه های این مجتمع عظیم در مدار تولید قرار دارد.

وی گفت: امیدواریم با هم فکری و تجارب ارزشمند شما نیروهای جوان تمامی مسائلی که در روزهای اخیر به وجود آمده مرتفع شود.

براساس این گزارش، هم اکنون تمام پالایشگاه‌های گازی در مجتمع گاز پارس جنوبی به طور کامل در مدار تولید هستند و فعالیت شیرین سازی و تولید پایدار گاز برای تزریق به شبکه سراسری گاز بی وقفه ادامه دارد.

در پی پیش بینی وقوع بارندگی سیل آسا در منطقه پارس جنوبی، ستاد بحران به فرماندهی مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس و با حضور مدیران و نمایندگان همه واحدهای مستقر در این منطقه از چند روز پیش تشکیل و تدابیر لازم برای مقابله با هرگونه شرایط اضطراری اندیشیده شد.