شرکتهای بزرگ ال پی جی جهان برای نخستین بار در ایران گردهم می آیند و در همایشی دو روزه آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را عرضه می کنند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: این همایش برای نخستین بار طی دور روز در تهران برگزار می شود و شرکتهای تولید کننده، عرضه کننده خدمات لجستیک و کشتیرانی و… به تبادل نظر خواهند پرداخت.

محمدعلی براتی با بیان این که این همایش هرساله در یک کشور برگزار می شود، افزود: با اعلام آمادگی و پیگیری از سوی شرکت بازرگانی گاز ایران شرائط برگزاری این همایش در ایران مهیا و فردا (دوشنبه و سه شنبه، ٢٠ و ٢١ اردیبهشت ماه) شاهد حضور شرکتهای بزرگ ال پی جی جهان در تهران خواهیم بود.

وی تاکید کرد: شرکت بازرگانی گاز ایران به عنوان یک شرکت فعال در این عرصه از این سمینار حمایت می کند و امیدواریم بتوانیم برنامه های تعریف شده در دوران پساتحریم را در این همایش ارائه کنیم.

به گفته براتی، با توجه به فضای ایجاد شده برنامه ریزی برای افزایش حجم صادرات در دستور کار قرار گرفته و این همایش می تواند سرآغاز تحقق این برنامه باشد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز ایران در ادامه با بیان این که در حاشیه برگزاری این همایش با شرکتهای بزرگ حوزه ال پی جی نیز مذاکره خواهیم داشت، تاکید کرد: ایران به عنوان دارنده ذخایر گازی و محصولات جانبی جایگاه ویژه ای در حوزه ال پی جی دارد و در دوران پساتحریم می توانیم حضور فعال تری در این عرصه داشته باشیم.

به نقل از خبرگذاری شانا