مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد
طرح الفین گچساران در مسیر زنجیره ارزش از گازهای همراه نفت تا تولید پلیمر
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی و شتاب ایجادشده در طرح الفین پتروشیمی گچساران گفت: این طرح در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح بیدبلند خلیج فارس دریافت می‌کند و طرح‌های پلیمری نیز از محصول این طرح به‌عنوان خوراک استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرنگار به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی در برنامه بازدید میدانی دو روزه خود به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان، صبح دوشنبه، ۱۹ مهرماه از طرح زنجیره الفین پتروشیمی گچساران بازدید کرد.

وی ضمن ابزار خرسندی از پیشرفت عملیات اجرایی این طرح گفت: پتروشیمی گچساران در زنجیره مهم و بزرگی در صنعت پتروشیمی قرار دارد که خوراک خود را از طرح ملی بیدبلند دریافت می‌کند و در بخش پایین‌دست نیز طرح‌های پلیمری از جمله پتروشیمی دهدشت و پلیمر گچساران از محصول این طرح به‌عنوان خوراک استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: امیدوارم این طرح با تلاش و پیگیری شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این طرح و بر اساس قولی که به وزیر نفت داده شده تا پایان سال ١۴٠١ به بهره‌برداری برسد.

محمدی اظهار کرد: سبد طرح‌های پتروشیمی با برنامه‌ریزی روی خوراک‌های پایه در صنعت پتروشیمی روز به روز بزرگ‌تر می‌شود و به همین نسبت نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه پیگیری مستمر این طرح‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.