مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: رضایتمندی مجموعه کارکنان شرکت و ارائه دهندگان خدمات برون‌سازمانی، اولویت نخست برنامه‌های این شرکت از جنبه‌های مختلف است.

به گزارشخبر نگار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید عبدالله موسوی در بیان اقدام‌های چند ماه اخیر برای شتاب بخشی به اجرای برنامه‌های عملیاتی، پشتیبانی و خدماتی شرکت، گفت: در نتیجه هم‌افزایی میان شرکت‌های کارفرمایی، پیمانکاران و همدلی و همگرایی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران، شاهد جهش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها هستیم.

وی افزود: امضای قراردادهای جدید با شرکت‌های کارفرمایی در عرصه صنعت نفت از جمله شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت، فلات قاره و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌ها، تعاملات به‌عمل آمده بین این شرکت با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، تلاش برای بهبود ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی ورزشی به کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله اقدام‌هایی است که با پیگیری مدیریت‌های ستادی و عملیاتی سازمان محقق و یا اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و مساعدت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت و ارکان ثالث طبق برنامه زمان بندی و  شارژ چند مرحله نفت کارت، تسهیلات پس انداز کارکنان و بخش قابل توجه از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار و پرداخت شد.

موسوی به راه‌اندازی سیستم جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث اشاره و عنوان کرد: این سیستم مزیت‌های خوبی برای ایجاد یکپارچگی در پرداخت‌ها و شرایط کاری این دسته از کارکنان ایجاد خواهد کرد.