نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از سوخت‌رسانی به روستاها و مناطق سخت‌گذر حوزه انتخابیه خود گفت: در مناطق شمالی کشور مشکلی بابت سوخت‌رسانی نداشتیم.
مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار، با ابراز رضایت از سوخت‌رسانی به روستاها و مناطق سخت‌گذر حوزه انتخابیه خود گفت: در شرایطی که بسیاری از شهرهای کشور، سرمای زیر صفر و حتی منفی ۲۰ درجه و سردتر از این را در چند روز گذشته تجربه کرده‌اند، سوخت‌رسانی در مناطق شمالی کشور مطلوب بود.

وی گازرسانی به مناطق روستایی کشور به‌ویژه روستاهای شمالی را نیز مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با روند گازرسانی کنونی به روستاها و مناطق سخت گذر شمال کشور، در آینده شاهد آن خواهیم بود که کل شهرهای شمالی کشور گازرسانی شده و مشکلی در این باره نخواهیم داشت.

ولی‌اله داداشی، نماینده آستارا در مجلس نیز در این باره گفت: باوجود برودت هوا و بارش برف در مناطق شمالی کشور، در حوزه انتخابیه خود با مشکل سوخت‌رسانی یا گازرسانی به صنایع و مناطق مسکونی روبه‌رو نیستیم.

وی در این حال تصریح کرد: برخی مناطق آستارا هنوز به شبکه گازرسانی متصل نشده‌اند که امید است در آینده این مهم انجام شود و مردم این مناطق نیز از نعمت گاز بهره‌مند شوند.