حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش و نگهداشت تولید نفت

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش و نگهداشت تولید نفت

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌ طرح توسعه میدان نفتی دانان گفت: شرکت نفت مناطق مرکزی آمادگی همکاری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و دانشگاه‌ها را به‌منظور افزایش و نگهداشت تولید دارد.

به گزارش خبرنگار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری و هیئت همراه با همراهی محمود نصیری سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، از روند پیشرفت فاز دوم طرح نگهداشت و افزایش تولید میدان نفتی دانان که  شامل ۱۱ حلقه چاه جدید و واحد نمک‌زدایی است، بازدید کرد.

وی ضمن بررسی آخرین وضع چاه‌ها، نصب تأسیسات سرچاهی، وضعیت واحد نمک‌زدایی و تحویل نهایی پروژه میدان نفتی دانان به نفت مرکزی ایران گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و تسریع در فعالیت‌های اجرایی و انجام کارهای باقیمانده، انتظار می‌رود دیگر چاه‌های پروژه نیز در کمترین زمان ممکن به تولید برسد و افزایش تولید برنامه‌ریزی‌شده محقق شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران همچنین بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد و گفت: نفت مرکزی آمادگی همکاری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و دانشگاه‌ها را به‌منظور افزایش و نگهداشت تولید دارد.

حیدری در ادامه از زحمات و تلاش‌های صادقانه و فداکاری کارکنان مناطق عملیاتی که در این فصل از سال در دمای ۵۰ درجه سانتی‌گراد مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان هستند، تشکر و قدردانی کرد.

 میدان نفتی دانان در استان ایلام در فاصله ۳۰ کیلومتری از جنوب شرقی دهلران و ۸۰ کیلومتری شمال غربی اندیمشک واقع است و نفت خام استحصال‌شده از آن پس از نمک‌زدایی، شیرین‌سازی و فشارافزایی، از طریق خطوط لوله انتقال به مبادی مورد نظر ارسال می‌شود.