اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی قشم بازدید کردند و در جریان آخرین وضع طرح‎ها و پروژه‎های این منطقه عملیاتی قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار از جزیره قشم، پس از بازدید روز (دوشنبه، ۱۸ دی‌ماه) اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تاسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی قشم، حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، در نشستی مشترک با اعضای این کمیسیون به تشریح اقدام‎های این شرکت در مسیر اجرای پروژه‎ها و افزایش تولید پرداخت و در این زمینه به مواردی از جمله تعریف پروژه‎های ساخت سکوهای سرچاهی، تمرکز بر تولید صیانتی و ازدیاد برداشت و ایجاد ظرفیت تزریق آب در برخی میدان‌ها اشاره کرد.

وی به تصمیم‌های گرفته شده به منظور تنوع بخشی به راهکارهای تامین منابع مالی در شرکت نفت فلات قاره اشاره کرد و افزود: کمیته سرمایه‌گذاری در این شرکت تشکیل و بسته‎های سرمایه‎گذاری برای اجرا در قالب EPDF تعریف و تدوین شده است.

بورد ضمن قدردانی از همراهی همیشگی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد که این همکاری مثبت و سازنده ادامه یابد و شرکت نفت فلات قاره بتواند با تامین منابع مالی مورد نیاز، در اجرای طرح‎ها و پروژه‎های محوله موفق باشد.

در این نشست، شیخ محمدعلی امینی، امام جمعه اهل تسنن نیز از شرکت نفت فلات قاره ایران به پاس اشتغالزایی برای نیروهای بومی منطقه قدردانی کرد.