معاون رئیس جمهوری گفت: گاز رسانی به روستاهای کشور در دولت یازدهم با سیر صعودی همراه بوده است.
به گزارش خبرنگار، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری که برای افتتاح بیش از ٦ هزار خانوار روستایی به اردبیل سفر کرده است، اظهار کرد: دولت برای گاز رسانی به این روستاها ٣٦١ میلیارد ریال هزینه کرده که با تداوم اجرای طرح‌های گاز رسانی، سال آینده همه روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی با اشاره به این که در مناطق سردسیر اجرای این چنین طرح‎هایی ضرورت بیشتری دارد، افزود: دولت به اهمیت این موضوع واقف است و در طول سه سال و نیم گذشته عمران روستاها را مد نظر داشته است.

مولاوردی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در راستای خدمات رسانی به روستاها و نیز پایان طرح‌های نیمه تمام، تلاش خود را خواهد کرد.

حمیدرضا عراقی، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران که برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ٢٤٢ پروژه گاز رسانی به استان آذربایجان غربی گفت: افتتاح پروژه گاز رسانی شهر سیلوانا و روستاهای اطراف در استان زیبای آذربایجان غربی با وجود مشکلات موجود طی یکسال گذشته به تاخیر نیفتاد.

وی اظهار کرد: افتتاح این پروژه طی یکسال، نشان آن است که تحریم‎ها نتوانسته ما را متوقف سازد.

معاون وزیر نفت گاز را محور توسعه دانست و تصریح کرد: استفاده درست و با برنامه از گاز، گسترش تولید و اشتغال‌زایی را در این استان به همراه خواهد داشت.