شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در ٢٤ ساعت گذشته بیش از ٤٦٥ میلیون مترمکعب گاز را فرآورش و به خطوط سراسری ارسال کرده است.
به گزارش خبرنگار، مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: متخصصان و تلاشگران این مجتمع در بازه زمانی ٢٤ ساعت گذشته، بیش از ٤٦٥ میلیون مترمکعب گاز از مخزن مشترک برداشت و فرآورش کرده اند.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: تولید پایدار گاز یکی از مهمترین اهداف این مجتمع به شمار می رود.

وی اظهار کرد: هر کجا که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حاکم باشد، در آن درون‌زایی و برون‌گرایی نیز وجود دارد.

حسنی با بیان این که در درون خودمان باید درون‌زایی داشته باشیم، گفت: در مقابل نیز باید به برون گرایی نیز توجه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی بحث‌های متفاومتی عنوان می‌شود و یکی از این مباحث اقتصاد تاب‌آور است.

وی عنوان کرد: در اقتصاد تاب آور و اقتصاد مقاومتی باید برای میعانات گازی راه حل مناسبی پیدا کنیم که اگر نتوانیم آن را صادر کنیم در داخل کشور تبدیل به محصولی کرده که ارزش افزوده بیشتری داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: یکی از مهمترین اصول اقتصاد مقاومتی، برداشت و تولید حداکثری از مخازن مشترک کشور بوده و این مهم به طور ویژه در اقتصاد مقاومتی آمده است.

حسنی با بیان اهمیت و رسالت مهم کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی یادآور شد: وظیفه کارکنان در پالایشگاه‌های مجتمع به‌ویژه در پالایشگاه نهم بسیار مهم است و نقش بسزایی در تولید پایدار گاز دارند.

وی ادامه داد: پالایشگاه نهم از نیروهای برجسته، توانمند بهره‌مند بوده و کارکنان رسمی و پیمانکار در این پالایشگاه بزرگ از بهترین‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به شمار می روند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان فعالیت‌های بزرگ در نخستین نمایشگاه پالایشگاه نهم تصریح کرد: برنامه هایی که متخصصان جوان در این نمایشگاه ارائه کرده اند، اقداماتی بسیار شایسته و برجسته است.