معاون وزیر نفت در امور گاز در آیین گشایش ۲ پروژه مخابراتی صنعت گاز گفت: افتتاح این طرح‌ها سبب شتاب در گردش اطلاعات و افزایش اثربخشی و هوش سازمانی می‌شود.
به گزارش خبرنگار ، حمیدرضا عراقی بعدازظهر روز (دوشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه) در آیین گشایش ۲ پروژه عظیم مخابراتی صنعت گاز گفت: افتتاح طرح‌های مخابراتی سبب شتاب در گردش اطلاعات درون سازمانی می‌شود که این موضوع، افزایش اثربخشی و کارایی سازمان را به همراه دارد.

وی افزود: حفظ حرمت کارکنان، احترام به کاری که آنان انجام می‌دهند و قدردانی از کارکنان از دیگر عواملی هستند که سبب افزایش کارایی سازمان می‌شوند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: سرعت در گردش اطلاعات سبب افزایش هوش سازمانی می‌شود و این موضوع برای صنعت گاز کشور بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ادامه داد: صنعت گاز در ایران به نقطه‌ای رسیده که به نظر می‌رسد باید برخی وظایف نفت را نیز انجام دهد، به هر حال ما در حال جایگزین شدن نفت هستیم پس باید به رشد فناوری‌های کشور کمک کنیم.

عراقی تاکید کرد: ما باید در مسیر توسعه همه بخش‌ها و فناوری گام برداریم، اگر شرکت ملی گاز ریسک نکند و در مسیر توسعه فناوری گام برندارد به موفقیت‌های جدید دست نمی‌یابد.

وی با بیان این‌که مردم در برآورده کردن انتظارهای دولت و نظام، به طور حتم کمک می‌کنند، اظهار کرد: به گفته رئیس جمهوری، قدرت به این معناست که بدون نیاز به کمک دیگران بتوانیم مشکلات خود را حل کنیم و این موضوع، امسال در صنعت گاز کشور اتفاق افتاده و ما بدون تکیه بر گاز وارداتی، نیاز داخل را تامین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار، پروژه مخابراتی غرب کشور با هدف ایجاد پوشش شبکه یکپارچه بی‌سیم برای نخستین بار در سطح شرکت ملی گاز اجرا شده است.

سامانه مخابراتی مایکروویو دیجیتال SDH سرخس – نکا – رشت نیز با توجه به نیازهای عملیاتی مناطق ۴ و ۹، با هدف افزایش ظرفیت مخابراتی مسیر خط لوله سرخس – نکا – رشت و ایجاد پوشش بی‌سیم مناسب مسیر، به طول یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه‌اندازی شده است.