رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور از آمادگی این اداره برای تامین سوخت مورد نیاز بالگردهای امدادی به هواپیمای سانحه دیده تهران – یاسوج خبر داد و گفت: یک دستگاه رفیولر (سوخت‌رسان هواپیما) ۲۰ هزار لیتری به سمیرم اعزام شد.
به گزارش خبرنگار، مرتضی عابدینی با اشاره به این که پس از وقوع حادثه روز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) هواپیمای ATR تهران- یاسوج، با تصمیم کمیته بحران استان کهگیلویه و بویراحمد این رفیولر از مرکز سوختگیری هواپیمایی اصفهان عازم سمیرم شد، تصریح کرد: سوخت JP۴ مورد نیاز بالگردها نیز به صورت مظروف از انبار نائین تامین و گروه عملیاتی اعزامی از سوختگیری یاسوج عهده‌دار سوختگیری بالگردها در منطقه سمیرم شده است.

وی با بیان این که یک دستگاه نفتکش ۱۹ هزار لیتری هم ضمن بارگیری سوختJETA-۱ از مرکز سوختگیری هواپیمایی اصفهان راهی منطقه شد، ادامه داد: اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور آماده است در صورت نیاز بالگردهای امدادی، هر میزان سوخت نیاز باشد، تامین کند.

رئیس اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور درگذشت مسافران هواپیمای ATR را به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و برای بازماندگان از خداوند صبر خواستار شد.

یک فروند هواپیمای ATR شرکت هواپیمای آسمان روز یکشنبه در دنا سقوط کرد و متاسفانه در این حادثه ۶۶ نفر از هموطنان جان‌شان را از دست دادند. جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیما و سرنشینان آن کماکان ادامه دارد.