عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های انجام شده در صنعت نفت در سال ۹۶ را ارزشمند دانست و گفت: امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش اقبال سرمایه‌‌گذاران خارجی در صنایع کشور، به‌ویژه صنعت نفت باشیم.
عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار گفت: سال ۹۶ فعالیت‌های مثبت و تاثیرگذاری را همسو با منافع ملی و در جهت اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت شاهد بودیم که امیدواریم این روند همچنان تداوم یابد.

وی، ظرفیت تولید محصولات صنعت نفت در داخل کشور را مایه افتخار دانست و افزود: تحولات بزرگی در صنعت نفت ایجاد شده است. وزارت نفت تاکنون در حوزه‌های توسعه میدان گازی پارس جنوبی، افزایش تولید و صادرات، نشست‌های سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) فعالیت‌های تاثیرگذاری انجام داده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت نفت راهکاری مناسب برای توسعه اقتصادی است، افزود: بدون تردید صنعت نفت به چنین سرمایه‌هایی نیاز دارد و امیدواریم امسال نیز شاهد افزایش اقبال سرمایه‌‌گذاران خارجی در صنایع کشور، به‌ویژه صنعت نفت باشیم.

خدری عنوان کرد: صنعت نفت، امروز حرکت رو به جلو و شتابان خود را طی می‌کند، البته باید تلاش کنیم هرچه بیشتر از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی بهره ببریم.