عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی کوی علی‌آباد (بروال)، در محدوده منطقه ۳ شهری اهواز که طبق مصوبه شورای تامین استان خوزستان به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب واگذار شده بود با نظارت معاونت طرح‌های راه و ساختمان این شرکت و از سوی شهرداری اهواز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شاپور حاتم‌پور، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این باره گفت: جاده موجود که تک باند، با طول هزار و ۶۰۰ و عرض ۷ متر است، از نقاط حادثه‌خیز منطقه به شمار می‌آید و با اجرای این طرح عرض آن به دو باند ۱۱ متری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه شامل نخاله‌برداری، خاک‌ریزی، آسفالت و … است، افزود: در طول این جاده، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی به عرض سه متر و احداث بلوار وسط در برنامه گنجانده شده است.

وی به هزینه ۲ میلیارد تومانی این پروژه که به‌صورت مساوی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری تامین می‌شود اشاره و ابراز امیدواری کرد که پس از تکمیل این پروژه، ضمن تسهیل تردد به تاسیسات نفتی و مناطق مسکونی همجوار این جاده، از بروز حوادث رانندگی در این مسیر تا حد زیادی کاسته شود.