مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه زیربنایی عام‎المنفعه در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار، قباد ناصری گفت: این سه پروژه شامل ۲ پروژه راهسازی و یک پروژه تفریحی-فرهنگی است که در مجموع با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و در مسیر عمل به تعهدهای مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و با هدف ارتقای خدمات دولت به شهروندان تعریف و آغاز شده است.

وی افزود: پروژه تعریض و بهسازی جاده قدیمی مسجدسلیمان به منطقه تل‎بزان و بخش جریک از محور ایستگاه قدیم سد، با اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی و با استفاده از توان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به منظور اصلاح هندسی قوس‎ها و افزایش عرض مسیر در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: ترمیم و بهسازی جاده دسترسی مسجدسلیمان به ایذه از مسیر جابالون تا امام زاده سید صالح (ع) نیز یکی دیگر از پروژه‎های مهم و تأثیرگذار مناطق نفتخیز جنوب در مسیر خدمت به روستاییان و ساکنان مسیر است که دسترسی آنان به شهرستان‎های مسجدسلیمان و ایذه را تسهیل می‎کند. این پروژه با اعتبار حدود ۲۰ میلیارد ریال و در مدت زمان هفت ماه اجرایی می‎شود.

به گفته ناصری، اعتبار لازم برای روکش آسفالت از ابتدای مسیر چاه شماره یک تا امام زاده سیدصالح (ع) نیز از سوی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب شده است.
مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سومین پروژه مهم عام‎المنفعه وزارت نفت را در زادگاه نفت، احداث پارک موزه برق تمبی عنوان کرد و گفت: این پارک‎موزه به‎عنوان یکی از اجزای اصلی موزه گنجینه نفت در مسجدسلیمان با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال در مدت زمان ۱۰ ماه از سوی این شرکت اجرا می‎شود.

ناصری افزود : این پروژه شامل ۲ بخش است که بخش نخست شامل احداث پارک تفریحی و بخش دوم شامل بهسازی و محوطه‎سازی ساختمان نیروگاه قدیمی است.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه‎ها سبب تحول و ارتقا شاخص‎های توسعه در شهرستان مسجدسلیمان شوند.